Blogger Templates

Saturday, December 4, 2010

::muncul kembali::

hai...
dh lama xmuncul dlm blog....
apa2 pn Assalamualaikum semua...

hari ni nk story mory pasal apa....xde apa lh...sje je ni dh lama x mnulis...kehidupan lpz ramadhan ari tu ok je..abah dh ok...lptop dh baru....abah dh x keje lg skunk...keje kebun je lh...time cuti u ni...sye bantu2 lh diorg my mum n my dad...diorg bkn kuat sgt pn..wlupn aku ni pn asik skit blakg..ketepikn lh rasa sakit tu...mbntu diorg kira ubat gk...betul x kwn2....hihihihihihi....

laptop acer dh lama aku tinggalkn....hasil duit abah xcden ari tu sy dpt lptop baru laptop DELL plak...warna biru...klu ada warna HIJAU gerenti HIJAU yg aku pilih...model ni ada 2 warna je HITAM n BIRU..so sy pilih warna BIRU...baru2 guna ari tu dia dh rosak.....so sabar punya sabar...betulkan so smpai skunk laptop dh ok..mragam ckit2 je....adat lh tu....

cuti...cuti aku terisi dengan aktiviti mronggeng kt kebun getah n rumah....anak mak n abah mmg mcm ni....hahhahhaha...bkn xnk kuar tp poket kosong....klu jln gn diorg x kuar duit...hihihihihi...
sy kuar xpernah nk minta duit abah..n abah pn xde bg..kcuali duit minyak...kadang pn abah x bg....so nk kuar mcm mana....dok diam je lh.....kuar pkir nk mkn lg...nk beli itu n ini.....duduk umah masak knyang peyuttt....betul x???so kpd rakan baik ku yg aku tlh mungkir janji utk kuar...aku smmg nya sgje mcipta alasan....aku mmg xkuasa nk kuar....klu ada org nk payungkn aku ON aje...ngehhhh...

cukup lh tu...nti sy story apa2 yg patot ok...
byeee...


Blogger Templates
Blogger Templates

No comments:

Post a Comment