Blogger Templates

Sunday, August 8, 2010

tahun akhir....

hari ni mcm nk post cerita tahun akhir...
agak2 tlambat x nk ckp aku dh masok final year...
belommm kot...
hahhahahhahah...
=p

first :

im so happy sebab dh abes praktikal kt JMM...

tapiiii report x siap lagi...

biarkanlah....

prof moktar nk bg penerangan buat report so tunggu lah....

second....

sem ni aku ambik 14 jam kredit...

bpecah subjek minor gn rmate ku...

ima n ana...

nape sebab subjek minor agak limited...

so dftr je mana yg blh dftr...

kelas aku...selasa :: rabu :: khamis ::

so jumaat :: sabtu :: ahad :: isnin :: holiday...

aku harap tahun ni lebih baik dari sem lepas...

aku mahu yg terbaik sahaja...

sudah puas aku main2 agaknya...

tahun akhir kene buat betul2 xnk olh gred nti pointer teruk kan???

lastly :

enjoy ur day...

setiap hari adalah bermakna...

sekian terima kasih....


No comments:

Post a Comment