Blogger Templates

Tuesday, April 6, 2010

::kisah kasihku ::




today nk story mory about...
my kasih aka my lovely lh...

kisah tsbut bmula dr titik tolak dr aku lerr...
aisehhh maloo nk story...
aku mgnli si DIA mlalui internet...
hukhukhuk...cinta internet lerr ni...
melalui laman chatting yg paling glomour..
x lain n x bkn lg klu bkn...
Yahoo Massengger aka YM...


kisah bmula bila aku nk add mber aku...
tp x tau mcm mana id yg dberi 2 bkn mber aku...
tp id si DIA...
si DIA plak sbnornye jarang on YM 2...
tp ntah mcm mana aty si DIA tgerak utk on...
On2 plak..id aku yg dh add dia tu mcul n si DIA pn xcept...
tanpa rasa segan siluuu...
hahhahahhaha...
mampos aku klu si DIA baca blog nie...

start dr situ aku gn si DIA..
rajin lerr bchatting...
chatting pnye chatting...
x lama..sesi kenal ni...
dlm masa sbln je...
aku gn si DIA sepakat...
sepakat membawa berkat...
betul x?
betul...betul..betul...
kata upin ipin...
hahhhahaha...

stlh sbln bbicara mlalui YM...
hati pn bbicara gk...
hati pn dh mengiakn khadiran si DIA...
maka sesi temu janji pn blangsung...
nk tau d mana??
lu pkir lh sndri...
kata nabil...


ni lh kawasan yg 1st time aku jmpe gn si DIA...
mata btentang mata...
gitu..
tau kt mana 2??

stlh...masa blalu...
detik jam terus berdetik...
hubungan kami pun terus blangsung...
smkin hari smkin syg...
bohonglah...dlm hubungan tiada sesi pgaduhan...
bgitu juga dgn hubugan aku gn si DIA...
sdg kan lidah lg tggit inikan pula...
sesuatu hubungan...
baru lh manis kan...

port aku gn dia g dating...
x lain x bukan...
dkt....
bangunan kt gmbr bwah tu yek...

ada 2 bnde yg bharga dia berikan kt aku...
bnde yg paling bmakna...
paling important lh...
beraat nk jga barang ni....
brg tu mrupakan...
rantai pusaka mak dia...
n...
cincin smpena ulang tahun aku yg ke-22...
beratkan nk jaga brg 2....
tp aku sntiase mohon pd Illahi...
agar hubungan ini bkekalan...
di kesempatan ini gk aku nk berkongsi doa...
buat bkl suami kita...suami kita...
InsyaAllah moga Allah mberkati...

"Allahumma sa'khirli zaujan solihan
yakhtibuni wayatazauwajubi,
wayakunu sahibanli fiddunya waljannah"

moga kita semua mdpt keredhaan dr Allah...
kita hanya merancang Allah yg mnentukan...
bgitu juga dgn hubugan aku gn si Dia...
aku hanya mampu bdoa...
moga Allah memanjangkan jodohku gn si DIA...

nape aku story kisah aku gn DIA ni sbb...
aku gn dia akn smbut aniversery yg ptama...
wangi lg kn hubugan aku gn dia...
hukhukhuk...
ckup lh smpai di sini...
x lh crita byk....
tata titi tutu...

**THE END**



No comments:

Post a Comment