Blogger Templates

Friday, April 23, 2010

special thanks....

terpanggil aku ingin merangkap ucapan terima kasihku yang x terhingga kepada senior2 ku...
abg2 serta kakak2 yang mbantu aku untuk hidup kt kolej yg tcinta ini..... di samping terus berjuang di Universiti Malaya yg tercinta....

kepada kakakku siti nurqamatul hafizah....
mengenali mu paling lama.....
dr alam sekolah menengah semasa aku di tingkatan 1 lg...
sehinggalah aku masuk Universiti...
Allah menemukan kita....
kaulah insan pertama yg aku knl di kolej ini....
kau jugak byk mbantuku untuk terus proaktif di kolej ini....

buat kakakku siti saily hayati....
thanks atas segala budi....
tunjuk ajarmu....dlm mguruskan projek....
sehingga aku bjaya dpt stay kolej slama 3 tahun insyaAllah....
thanks sbb x kisah pn kau di gelar 'ibu' kepada ku ini....

buat abg show aka mohd nazmi...
thanks kerana penuh dgn ksbaran....
mlayan kerenahku ce wah...
abg show insan yg paling xde perasan yg pernah aku jmpe...
hahahhahaha...
=p....
thanks coz still tahan telinga walaupun dgelar 'babah' kpd ku...
kak sally gn abg show mmg cute couple...
smoga kalian bjaya n panjang jodohnye....

seterusnya...
buat kak fariza hanim...
walaupun baru sahaj sesi perkenalan kita...
tapi aku telah kenal dahulu..
cuma aku x pernah menegurmu...
dulu aku dan kamu satu aras...bilik pn dkt2...
tp projek MPS 2 sesi 2009/2010 menemukan kita...
thanks kerana sudi memegang jawatan aku...
jujur aku kata kan...
aku mmg sengaja melengah2 kn kerja yang diberi...
bukan kau tidak mampu melakukan,,,cuma kau yang tidak mahu melakukan...
aku rasa aku tiada cukup kekuatan utk menjadi seorang pengarah..
thanks for much...

buat senior2 lain yang mengenaliku....
u all mmg terbaik...
walaupun ada di antara kalian yang aku tidak kenal...
thanks atas segala tunjuk ajar kalian di kolej tercinta ini...

for muhamad fuad abdullah...
jadi kan ia sebagai suatu kenangan...
kerana dalam kenangan terselit kebahagian...
tidak pernah aku berdendam...
tidak pernah aku terasa dengan kata2mu bagai mulut berbau longkang...
semoga kamu berjaya...kamu sentiasa ada dalam doaku...
masih segar dalam ingatan ku...kata mu...
see u after gred...
n i dont after gred u still want to meet me??
mybe NO...
apa pun aku minta maaf...dr hujung rambut sampai hujung kaki...

cukup lah luahan hati ni untuk malam ni....
THE END....

sebelum THE END ada lagu....

♪ ♫♫ ♪ kau hadir dalam hidupku Terasa Indah
Hanya Bayangmu Menyentuh Jiwa Temani Sepi..
Kini Semua Cinta mu t’lah pergi
Meninggalkan diriku
Dalam Kehampaaaaan.. Sendiri…♪ ♫♫ ♪

♪ ♫♫ ♪ terus berjalan dan memberi perih di hati
Hanya rindu yang aku dapatkan bukan cintamu
Kini baru aku menyadari
Kau begitu berarti di dalam hidupku ini…♪ ♫♫ ♪

♪ ♫♫ ♪ Saat - saat yang indah
Saat masih bersamamu
Waktu kita berdua
Dan mewarnai dunia
Semua yang telah berlalu
Kini teringat lagi
Kini terkenang lagi......
Ku ingin kembali…ooooooh 3x♪ ♫♫ ♪

♪ ♫♫ ♪ rindu yang aku dapatkan bukan cinta mu
Meski kini kau tak mencintai dirku lagi
Kini baru aku menyadari kau begitu berarti
Di dalam hidupku ini… ♪ ♫♫ ♪

♪ ♫♫ ♪THE END♪ ♫♫ ♪

No comments:

Post a Comment