Blogger Templates

Monday, April 26, 2010

barang elektronikku...

salam..
dah lama rasanya x menulis apa2 kat blog ksyganku ini....
so apa cerita rakan2 blog aku yg lain ye...

dikesempatan ini aku nk bcerta pasal....
barang elektronik...
nape aku nk cerita pasal teknologi ni...
sbb...tetiba aku teringat pasal brgan elektronik aku...
laptop dan handphone...

pagi td aku bangun dari tido..
laptop aku mcm x ckup arus elektrik je...
mgapa tjadi bgitu....
oh noo....jangan kata laptop kesayangan aku ni semakin hari semakin nazak....
aku x rela bpisah dengan nya...
sob sob sob....
mengapa laptop aku menjadi pilihan....
sehingga sekarang laptop ku still bgitu...
tapi hanya sekali sekala...
mungkin dia 'DEMAM' kot...
mahu ubat??
aku nk bagi ubat apa...
anti-virus aku dh bg...kira ubat lh...
mana aku tau ubat apa lg...

handphone merupakan alat eletronik aku yg ke dua...
aku sayang sgt kt handphone...
hidup aku x bermakna klu xde handphone di sisi...
ckp pasal handphone....
aku amat lh geram dengan my kekasih...
aku x tau lh...
sama ada line maxis @ handphone dia yg rosak...
dh dekat seminggu ni...
dia x mau btul kn...
oh no....
geramnya aku...
rindu bangat gn dia ni....
hihihihihihihi.....

ok lh moga dia g betulkn line dia tu...
dh sparuh mereng aku nk tunggu dia betul kan..
sanggup dia g main game dr betulkn line tu...
aduhai....
bisnes topup pn x dpt jalan...
rugi rugi...
xpe lh duit blh dicari...
oklah

cukup samapi disini...
chow dulu...
muahmuah..
tahnks ssape sudi baca...
::THE END::

No comments:

Post a Comment