Blogger Templates

Monday, April 5, 2010

N.U.R.U.L.A.I.N.I




Ini lah aku pemilik blog ini...
Dalam hidup aku ini penuh dengan kasih sayang..
sebab tu aku tulis blog CINTA ini...
Aku mmg minah jiwang...
x caye tunggu lah bila blog ni 50% siap diproses...
hasilnye penuh dengan CINTA...




Ini cinta aku yang pertama...
My beloved parents...
Sebab mereka aku di lahirkan...
I Love U abah, En. Mohammad Hatar b Asur
Also
Love U Mama, Pn. Rahimah bt Ali
Terima kasih yang terhingga kerana melahirkan anakmu ini..
also
mendidikku sehingga sekarang...
i LOVE u...
muahmuah...



Aku mempunyai 4 orang adik beradik...
Gambar kat atas tu gambar abg n adik aku...
Maaflah gmbr kakak aku x dpt nk upload sbb dia cntik sgt...
Hihihihi...
Nama kakakku Nurulhuda bt Mohammad Hatar...
Abangku Mohd Redzuan bin Mohammad Hatar...
n Adikku yang bongsu Nurul Hana bt Mohammad Hatar...
Nsem x abg aku? masih solo tau...
Cute kn adikku...jgn x cye umo dia dh 20 tahun tau...

Cinta yang seterusnya...
Insan yang diberi nama Mohd Nor Arif bin Mamat...
Moga Cinta aku dengannya akan termetrai suatu hari nanti...

Thats all...
about Me...

No comments:

Post a Comment