Blogger Templates

Tuesday, May 4, 2010

kecewa...

hai...
rasa kecewa n tidak puas aty snitiase menyelubungi hatiku...
apa yang aku x puas aty sgt...
aku xpuas aty....why why why...
aku setiase menunggu setiap detik...
bilakah kekasih hati ku akan berjumpa dengan my family...
why why why....
mengapa dia segan nak jumpa ffamily aku...
abes aku ni x segan k???
mengapa aku boleh jumpa family dia tp dia xleh jumpa family aku...
hancur hati aku bila benda ini di bahaskan...
yeee....aku mengerti perasaannya...
salahku jua bila aku mengajaknya berjumpa dengan family ku...
dia tidak bersedia...
dari segi fizikal dan mental...

apa yang aku mampu hanya berdoa...
aku semakin tertekan bila my mama sering bertanya tentang dia...
tidak tahu kah dia apa yang aku rasa...
segan maloo....seperti dia tidak jujur kepada ku menjalin kan hubugan ini....
moga perasaan ini cepat berlalu...
aku tidak suka bila aku mula meragui kepercayaan cintanya....
sekian...
wasallam....

No comments:

Post a Comment