Blogger Templates

Monday, May 24, 2010

muzium lagi....




hai semua...
maaf kerana sudah lama tidak menulis sebarang coretan di laman blog ini...
bukan apa...
kekangan kerja di Jabatan Muzium Malaysia (JMM) tidak memberi ruang dan waktu aku utk melepak seperti waktu2 dahulu...
pulang kerja...aku terus rasa keletihan yang amat sangat...
meluanglkan masa utk diri sndiri pn xde...
bagaimanakah aku nti ye bila dah keje...n dh berumah tangga...
mampukah aku....
sedangkan praktikal ni pun aku x bdaya...

huhuhuhu...
lupakanlah...
apa yang ingin aku kongsikan di sini adalah tugas2 aku di muzium....
first : aku kne buat statistik.....tiap pagi aku akan terima faks....aku akan angkat call utk call smua muzium di bawah JMM sbyk 21 muzium...huhuhuhuhuhu....
sgt letih...tapi aku minat buat tu...
yang aku x bkenan adalah....
aku kne buat skrip video koporat...mmg keparat lah...
aku dengan rakan setugasku...aina..
naik nk muntah utk buat skrip tu....
no body is perfect lah boss...
boss aku ok...
tapi dia sgt teliti n nk yg tbaik...
if dia nk yg tbaik...
dia buat lah sendiri....

setiap org bukan semua nya sama fikiran...
dah aku rasa itu yg tbaik aku bg lah kt dia....
adussss....
tension aku...
slagi aku n aina x siapkan benda tu msti aku terus di hantui oleh boss aku....
oh noooooooooooo!!!!!!!!!!!!...

ni gambar aku kat opis...

sekian sahaja tuk waktu ni....
doakan aku tabah mbuat keje...
muahahahaha...
love u all...
Blogger Templates

No comments:

Post a Comment