Blogger Templates

Monday, May 10, 2010

muzium oh muzium...

laporan hari pertama aku kat muzium...
smpai shja kt muzium cri tempat parking...
mula2 pak guard sruh parking kt ujung sana jauh dr opis...
tp dia sruh pindah k dekat gn opis...
n then...
g sna ada pguard sruh parking kt luar last2 dia sruh parking kt atas...
so tselamat lah moto helmet aku n aina dr ujan yg maha hebat hari ni...
stlh tu aku g tmpt kaunter pertanyaan...
punya tunggu punya tunggu
dalam pkul 9 en syarizul yg jd ketua unit latihan smpai...
kami dtmpatkn kt di library....seramai 14 orang...
naik mengantok kitorg...
huhuhuhu...

smpai library kitorg dkhndaki mgisi borang keselamatan n butiran diri...
setelah siap kitorg g buat pounch jari...
hahhahah...
lpz tu kitorg g mlawat muzium...
yg nbest sudah semestinya mlawat keranda...
meremang bulu roma gua ckap smaa u alll...
mbr x dpt nk upload....
nti lh..
ada mse aku bg tunjuk kt u all...
pz tu mlepak lg kt library smpai pkul 5....
n then balik....
seronoknyaaaa.......
abes sudah 1 hari....

esok aku ada sesi perkenalan diri...
cuak lah....
ramai orang tu....
nk knl kn diri kt semua org yg ada dkt muzium...
moga aku buat dengan baik sok....

sekian......
wassallam
::THE END::
Blogger Templates

No comments:

Post a Comment