Blogger Templates

Wednesday, May 5, 2010

::merdeka::

yeppi...
today sye aini aka dang anom dh merdeka...
nape sye kata dh merdeka....
hari ni paper saya sudah pun khatam...
segala jerit perit menghadapi n menempuh minggu2 peperiksaan maka hari ni tamat sudah...
kepada rakan-rakan aku yang mesih bergelumang dengan nota tatabahasa...
aku doakan kalian berjaya ye...

::ana::
::iema::
::dyla::

aku bebas nota dahulu....
yehaaa...
bila dah abes exam ni....
kebosanan aku melanda...
aku x tau nak buat apa....
oohh no....
sangat bosan....
hope hari2 yang berlalu akan diisi dengan perkara yang ceria...

maka dengan merdekanya aku..
maka dengan ini sudah tamat untuk tahun kedua aku di universiti...
next sem aku bergelar third year student....
mampu kah aku membaiki kedudukan ku...
oklah cukup lah merepek untuk petang ini...
klu aku bosan aku tulis lah lagi...
adigos....
wassalam...
::THE END::

No comments:

Post a Comment