Blogger Templates

Wednesday, May 5, 2010

sayangku...

sayangku...
salah akukah...
semakin aku tidak megerti apa mahu mu...
semakin aku keliru dengan sikapmu...
aku bingung...
aku tidak tahu mana arus aku tuju...
hatiku....perasaanku...semakin keliru...
tahukah kamo yang aku amat menyayangimu...
terlalu mencintaimu...
walaupun kata keramat dari ku tidak pernah aku lafazkan...
tapi hakikatnya aku menyayangimu...mencintaimu...
tidak tenteram hatiku bila mengenangkanmu...
kesihatanmu yang tidak menentu...
buat aku semakin resah...
aku ingin selalu bersamamu...
setiap waktu...
tapi apakan daya kita belum di satukan...
sebab itu sikap ku tidak seiring dengan kata hatiku...
sedangkan aku jika boleh ingin bersamamu selalu...
sayang...
janganlah kau sering bersikap terus begini...
kerana hukuman ini paling menyayat hatiku...
resah jiwaku...
runsing fikiranku...
keranamu wahai kekasih kau hadir dalam setiap nafasku...
wassallam...

::THE END::

No comments:

Post a Comment